Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Ψαλιδίσματα ζωής

Το δώρο της ομαδικής ψυχοθεραπείας: 

Μια εικόνα αποτέλεσε αφορμή για τη δημιουργία μιας ιστορίας με νόημα. Μπορεί στην ατομική θεραπεία να ανακαλύπτεις καλά κρυμμένα κομμάτια ενός εαυτού που παλεύει καθημερινά με το μοναχικό εγώ του, στην ομαδική θεραπεία όμως ανακαλύπτεις τη δύναμη της σύνδεσης με τον άλλον. Ό,τι και αν βιώνεις, θυμήσου δεν είσαι μόνος και αυτό είναι από μόνο του ανακουφιστικό! 

Ακολουθεί ένας διάλογος που πραγματεύεται το ζήτημα της μοναξιάς στις μέρες μας και την ανάγκη της αυτοφροντίδας: 

Ένα κείμενο δικό μου και της φίλης μου Άννας Κυπραίου: 



- Γιατί είσαι τόσο ταλαιπωρημένος;

- Τι εννοείς; Έτσι γεννήθηκα. 

- Πώς; Λυπημένος και άχρωμος;

- Ναι και μόνος.

- Μα που πήγε η λάμψη σου; 

- Μου την έκλεψαν...

- Ποιος;

- Μμμ, όσοι και όσα με έκλεισαν εδώ μέσα, στη γυάλα της μοναξιάς. Οι συνθήκες και η αίσθηση μοναχικότητας που με κάνουν να βιώνω.

- Δεν θες να βγεις από εκεί;

- Θέλω μα δεν ξέρω αν μπορώ πια... συνήθισα. Σας βλέπω από εδώ μέσα, θέλω να σας συναντήσω μα δεν ξέρω αν...

- Αν θα τα καταφέρεις;

- Ναι.. αν θα τα καταφέρω μόνος μου.

- Για να συμβεί αυτό χρειάζεσαι λίγη λάμψη...

- Μα που θα τη βρω; Βλέπεις είμαι αδύναμος πια... τα χέρια μου με προδίδουν... νομίζω πως και το υπόλοιπο σώμα με εγκαταλείπει  σιγά σιγά...

- Μη το λες αυτό... εγώ βλέπω πως τα χέρια σου ακόμη μπορούν να αγκαλιάσουν...

- Ποιόν να αγκαλιάσουν;

- Εμένα, τη ζωντάνια, τη φροντιστική πλευρά σου...

- Μα αν σε αγκαλιάσω μ' αυτά τα χέρια, θα σε πληγώσω...

- Κάνεις λάθος. Αν θες να ξέρεις τώρα με πληγώνεις που δεν μου επιτρέπεις να σε πλησιάσω και να σου δώσω λίγο από το φως που ρέει μέσα μου...

- Δεν θα σου λείψει η λάμψη σου, αν τη μοιραστείς μαζί μου;

- Δεν νομίζω, μάλλον, θα φωτίσω περισσότερο βλέποντάς σε να βρίσκεις το χρώμα σου.

- Γιατί;

- Γιατί σ' αγαπώ και αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για σένα.

ΚΡΑΚ ( Ο ψαλιδοχέρης κάνει μια μικρή ρωγμή στη γυάλα επιτρέποντας σε μια ηλιαχτίδα ελπίδας να εισχωρήσει στην καρδιά του). 

 

                                                                                                            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!