Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Τι έχω κερδίσει δουλεύοντας ως babysitter


Πρόσφατα βρέθηκα "μπλεγμένη" με δύο μικρά αγγελούδια!

Η φροντίδα και η δημιουργική τους ενασχόληση έγινε η καθημερινότητα μου.

Τα παιχνίδια, οι μουσικές, οι χειροτεχνίες και το κυνηγητό γεμίζουν πια τα απογεύματα μας.

Babysitter's Life

"Photo by Rawpixel.com from Pexels"

Παρέα τραγουδάμε, χορεύουμε και μαθαίνουμε νέα πράγματα.

Το χαμόγελό τους, η ενεργητικότητά τους και  τα νάζια τους μου δίνουν την αίσθηση ότι κάνω κάτι πολύ όμορφο και σημαντικό.

Τι έχω κερδίσει μέσα από αυτή τη δουλεία;

Πρώτα από όλα την παιδικότητα μου. Είναι μαγικό πως ένα παιδί (πόσο μάλλον δύο μαζί) μπορούν να σε μεταφέρουν σε έναν άλλον κόσμο, πιο μαγικό γεμάτο όμορφες εικόνες.
Η φαντασία τους καλπάζει και μαζί καλπάζει και η δικιά σου σε μια προσπάθεια να τα προφτάσεις.
Αν και μεταξύ μας αυτό είναι αδύνατον.

Τι άλλο; 
Μα φυσικά ζωντάνια! 

Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι όταν δουλεύεις με παιδιά αισθάνεσαι πιο ζωντανός, πιο δημιουργικός και πιο νέος.  Η έντονη δραστηριότητα τους και η δίψα τους να ανακαλύψουν κάτι καινούργιο, σε παρακινεί να βρίσκεσαι συνέχεια σε εγρήγορση ώστε να σκαρφίζεσαι νέες ιδέες, νέα παιχνίδια, νέες δραστηριότητες γιατί δε θες να τα απογοητεύσεις.

babysitter' s life

"Photo From Pexels"

Ποιο είναι το σημαντικότερο όλων όμως;
Η  αστείρευτη αγάπη που λαμβάνεις.

Μπορεί να μην  ακούσεις λόγια αγάπης και ευχαριστίας γιατί δεν είναι καλά στο να εκφράζονται με λέξεις ακόμη (και εδώ που τα λέμε καλύτερα),
 όμως οι πράξεις τους σου περνάνε όλα τα μηνύματα που θέλουν να σου στείλουν. 

Όταν κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους και την αποδοχή τους, θα σε γεμίσουν με αγκαλιές και φιλιά ως ένδειξη της αγάπης και της ευγνωμοσύνης τους.

Υπάρχει, άραγε, κάτι καλύτερο από αυτό; 
Από μία αληθινή και εκ βαθέως ψυχής έκφραση αγάπης;

Δεν νομίζω. 

Η αλήθεια είναι πως δεν ζητάνε ούτε πολλά, ούτε κάτι υπερβολικό. 
Το μόνο που ψάχνουν είναι μια ζεστή αγκαλιά, λίγη προσοχή, λίγη κατανόηση και δυο γλυκά φιλιά.


Αν και συ έχεις την τύχη, λοιπόν, να βρίσκεσαι κοντά σε παιδιά, είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις ακριβώς τι εννοώ.

Όση υπομονή και αν χρειάζεται  προκειμένου να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της ανατροφής και της φροντίδας τους, η ανταμοιβή σου θα ναι πάντα ανεκτίμητης αξίας.


Εσύ έχεις αντίστοιχη εμπειρία με παιδιά;
Μοιράσου τη μαζί μου!


Αφιερωμένο στα δύο αγγελούδια μου! 


⧫Chrysa Leimoni⧫


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!