Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

FebInLove Blog Challenge| Τα αγαπημένα μου κανάλια στο Youtube



Συνεχίζοντας τις αναρτήσεις για το FebInLove Blog Challenge της Ρίας από το LACREME, συνεχίζω με τα αγαπημένα μου κανάλια στο Youtube!

FebInLove Blog Challenge| Μy Favourite Youtube channels

"Photo by freestocks.org from Pexels"

Η αλήθεια είναι ότι το youtube το χρησιμοποιώ περισσότερο για μουσική και έτσι δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα πολλά κανάλια. 

Θα σας μιλήσω επομένως για λίγα και καλά που εγώ προσωπικά δεν χάνω ευκαιρία να τα απολαμβάνω κι ελπίζω να σας αρέσουν.

Ξεκινάμε με το κανάλι του Άκη Πετρετζίκη, το οποίο συμβουλεύομαι σε καθημερινή βάση πλέον για τις μαγειρικές μου συνταγές.

Χάρη στην αμεσότητα του Άκη, τις εύκολες οδηγίες που δίνει και τα έξυπνα tip που μοιράζεται μαζί μας, μπορώ να πω ότι έχω ανελιχθεί σημαντικά με την μαγειρική και το βασικότερο με έχει κάνει να την αγαπήσω (ποιος εγώ που άκουγα μαγειρική και έτρεχα μακριά) διότι μαζί του ακόμη και η πιο δύσκολη συνταγή μου φαίνεται παιχνίδι. 

Συνεχίζω με τον πολύ αγαπημένο μου Vibrator, ο οποίος ανεβάζει διάφορα βίντεο γύρω από θέματα σχέσεων και έρωτα.
Το μοναδικό και ιδιαίτερο χιούμορ του ξεχωρίζει για μένα. 
Πραγματικά, οι άνθρωποι που σε κάνουν να γελάς αξίζουν πολλά. 

Ωστόσο, αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα βίντεο του που αφορούν κοινωνικά πειράματα με θέματα όπως η αλληλεγγύη ανάμεσά μας, η κακοποίηση ζώων, η οικολογική μας συνείδηση.

Ένα ιδιαίτερο κανάλι που αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.

Τέλος, θα ολοκληρώσω με το κανάλι της Βενετίας, η οποία μοιράζεται μαζί μας τις συμβουλές της γύρω από τη μόδα, τα ρούχα, τα μαλλιά, τα trends της εποχής, το μακιγιάζ και γενικά ότι αφορά την ομορφιά.

Μια πολύ αξιόπιστη παρουσία καθώς ότι λέει το έχει δοκιμάσει πρώτα η ίδια και μια πολύ σωστή επαγγελματίας με πολύ ωραία και προσεγμένα βίντεο.

Αν έπρεπε, όμως, να ξεχωρίσω ένα και μοναδικό βίντεο της Βενετίας, αυτό θα ήταν ένα το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη μόδα αλλά με την ανθρωπιά.

Αν θες να δεις περί τίνος πρόκειται, πάτα εδώ!


Αυτά, λοιπόν, ήταν τα δικά μου αγαπημένα κανάλια! Ανυπομονώ να μάθω και τα δικά σας, για αυτό αφήστε τα μου στα σχόλια για να μπορέσω να τα τσεκάρω.

Αν θέλετε, να διαβάσετε για τα αγαπημένα μου Blogs αλλά και τα αγαπημένα μου βιβλία, ταινίες, μουσικά κομμάτια, πατήστε εδώ και εδώ!

Περιμένω τα σχόλια σας, μέχρι τότε φιλιά.

⧫ Chrysa Leimoni⧫

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένος Άκης και Βενετία! Δε θυμόμουν να έχω δει το βίντεο που προτείνεις...Μακάρι να έθιγε περισσότερο κοινωνικά θέματα στο κανάλι της, είναι αξιοθαύμαστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι από τα καλύτερά της, νομίζω! Πολύ εμπεριστατωμένο!

      Διαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!