Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Το blogging έχει γίνει πια η καθημερινή μου συνήθεια


Άλλη μια εορταστική περίοδος πλησιάζει και γω πάλι εδώ.
 Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά κάθομαι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου και γράφω από ψυχής για να μοιραστώ μαζί σας όλη αυτή την φανταστική εμπειρία μου. 

Το blogging έχει γίνει πια η καθημερινή μου συνήθεια. 
Αλήθεια, δεν μπορώ να θυμηθώ πως ήταν η ζωή μου πριν από αυτό.
Κάθε μέρα αποτελεί  πλέον άλλη μια ευκαιρία για έμπνευση. 


"Photo by rawpixel.com from Pexels"

Κάθε βράδυ κοιμάμαι γεμάτη σκέψεις για το επόμενο πρότζεκτ ή για το επόμενο θέμα που θα αγγίξει τόσο τη δική μου ψυχή όσο και τη δική σας.

Κι όλη αυτή η δημιουργικότητα μετουσιώνεται σε χαρά και ευγνωμοσύνη.
Χαρά διότι κάνω κάτι που αγαπώ και ευγνωμοσύνη για την αποδοχή και την ανταπόκρισή σας. 

Δεν έχω μετανιώσει ούτε λεπτό που μπήκα σε όλο αυτό το τρυπάκι όσο κουραστικό και εξαντλητικό κι αν αποδεικνύεται μερικές στιγμές. 

Μπορεί ορισμένες φορές να πνίγεσαι μέσα σε όλα αυτά τα τεχνικά θέματα που απαιτείται να λύσεις για να προχωρήσεις και να προωθήσεις τη
"δουλειά" σου, ωστόσο, πραγματικά αξίζει τον κόπο.

Είναι κρίμα να αφήνουμε τα εμπόδια να μας καταβάλουν δηλώνοντας παραίτηση από τα πράγματα που αγαπάμε.

Γιατί κάνοντας αυτό που μας αρέσει νιώθουμε μεγαλύτερη πληρότητα και αυτό το συναίσθημα δεν μπορεί να συγκριθεί με όλα τα λεφτά του κόσμου. 


"Photo by Tirachard Kumtanom from Pexels"


Έτσι, βάζω τα δυνατά μου για να προσπεράσω ότι με δυσκολεύει και συνεχίζω πεισματικά να γράφω για όσα με απασχολούν και με μαγεύουν.

Η γραφή μου δίνει τη δυνατότητα να εκφράζομαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά το μοίρασμα αυτής της εμπειρίας μαζί σας και η ανταλλαγή απόψεων είναι ότι πιο σημαντικό για μένα.

Νιώθω πραγματικά ευτυχισμένη για όσα άτομα έχω γνωρίσει μέσω του blogging αλλά και για όσα έχω μάθει από αυτό. 

Ελπίζω και αυτή τη χρονιά να μπορέσω να είμαι ενεργό μέλος της μπλογκόσφαιρας έχοντας όλους εσάς σαν συνοδοιπόρους.


Ευχαριστώ για όλα!


Chrysa Leimoni





4 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και νιώθω τα ίδια πράγματα! Το blogging είναι μια αγαπημένη συνήθεια κι η δημιουργικότητα που μας προσφέρει, πραγματικά δε συγκρίνεται!
    Συνέχισε έτσι δημιουργικά και αισιόδοξα Χρύσα μου!
    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτο δίκιο Μαρίνα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ! !

      Διαγραφή
  2. Έτσι όπως τα λες Χρύσα, πάθος και εμμονή!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!