Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Αγαπώ θα πει


Αγαπώ θα πει χάνομαι.
Χάνομαι στη λάμψη των ματιών σου, στο λαμπερό εκείνο χαμόγελό σου, χάνομαι στην ζεστή αγκαλιά σου. 

Αγαπώ θα πει δίνω.
Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Δίνω μια αγκαλιά, το χέρι, το φιλί μου. 
Δίνω τη βοήθειά μου, την κατανόησή μου, την εμπιστοσύνη μου.
Δίνω ότι έχω και δεν έχω. 

Love means

"Photo From Pexels"

Αγαπώ θα πει νοιάζομαι. 
Νοιάζομαι όχι για μένα αλλά για σένα! Τρέμω μη τυχόν και μου πάθεις τίποτα. 

Αγαπώ θα πει χαίρομαι μαζί σου.
Αντλώ δύναμη από το χαμόγελό σου γιατί διότι αυτό αρκεί για να μου φτιάξει ολόκληρη τη μέρα. 
Το χαμόγελό σου η δύναμή μου. 

Αγαπώ θα πει αλλάζω. 
Αλλάζω πάντα προς το καλύτερο. Ακούω, κρίνω, αναθεωρώ, αλλάζω τα άσχημα, κρατάω τα θετικά. 
Γενικά, δουλεύω με τον εαυτό μου με σκοπό να γίνω καλύτερος πρώτα για μένα και μετά για τον άλλον. 

Αγαπώ θα πει σέβομαι. 
Σέβομαι τον άνθρωπο που έχω απέναντι μου, την προσωπικότητα του, τις ιδιαιτερότητές του, τον χαρακτήρα του, το είναι του. 

Αγαπώ θα πει χρειάζομαι.
Χρειάζομαι το χάδι σου, τη ματιά σου, την αγκαλιά σου. 
Χρειάζομαι το καταφύγιο μου. 

Αγαπώ θα πει όχι εγωισμός. 
Στην αγάπη δεν χωράνε εγωισμοί.
Ο εγωισμός σε τυφλώνει, σε καθηλώνει και σε κρατάει στάσιμο.

Αγαπώ θα πει ευτυχία. 
Οι άνθρωποι που αγαπήθηκαν έστω για λίγο αληθινά, κατάφεραν να αγγίξουν ένα κομμάτι της προσωπικής τους ευτυχίας. 

Πόσοι από εμάς έχουν άραγε αγαπηθεί ειλικρινά και πόσοι από εμάς έχουν κατορθώσει να αγαπήσουν δίχως φόβο και πάθος;

Είναι, άραγε, δυνατόν να παραδοθείς στο συναίσθημα σου αυτό;
Ή μήπως αρνούμαστε πεισματικά από φόβο μη παρασυρθούμε και κατεστραφούμε στο πέρασμά του;

Μεγάλο το δίλημμα. 
Πολλοί προσπαθήσαμε να διαλέξουμε πλευρά, πολλοί προσπαθήσαμε να κυριαρχήσουμε στα συναισθήματά μας με τη λογική. 
Μάταιος κόπος. 

Γιατί όσο και αν το μυαλό φοβάται, η καρδιά αψηφά τον κίνδυνο.
Γιατί όσο το μυαλό λέει σταμάτα, εκείνη λέει ξεκίνα. 

Για αυτό, λοιπόν, μη τα βάζετε με τα συναισθήματά σας και μην υψώνετε τοίχους μπροστά σας από φόβο μη πληγωθείτε. 

Να κρατάτε ανοιχτή την καρδιά σας αφήνοντάς τη να βρει μόνη της τον δρόμο. 
Αυτή ξέρει που θα σας οδηγήσει, εσείς απλώς εμπιστευτείτε τη και ακολουθήστε τη. 

Αξίζει τον κόπο.

Αγαπήστε ελεύθερα και προπαντός μη φοβάστε να αγαπηθείτε. 
Ο φόβος είναι μόνο για τους δειλούς. 

⧫Chrysa Leimoni⧫

6 σχόλια:

  1. Τι όμορφες σκέψεις Χρύσα. Αν μη τι άλλο ο Κόσμος, έχει ανάγκη από Αγάπη! Οπότε ας αγαπήσουμε κι ας αγαπηθούμε! Ίσως έτσι το μέλλον να είναι ωραιότερο!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! Ισχύει και μένα αυτή η σκέψη με γεμίζει ελπίδα! Ας ελπίσουμε για το καλύτερο, επομένως!

      Καλή σου μέρα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσο σωστά τα λες! Είναι δύκολο να ανοιχτούμε, να εκθέσουμε τον εαυτό μας στον κίνδυνο να πληγωθούμε. Όμως, ακόμα και έτσι, αξίζει, γιατί η ζωή χωρίς συναισθήματα είναι άδεια!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Άλκηστη! Ζωή χωρίς συναίσθημα είναι τέρμα ανιαρή και ανώφελη!Κάθε άσχημη εμπειρία πρέπει να βρίσκουμε τον τρόπο να τη μετουσιώνουμε σε κάτι θετικό από το οποίο αποκομίσαμε γνώση!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!
    Ας ρισκάρουμε να ζήσουμε κι όχι απλώς να υπάρχουμε.
    Η αγάπη, ο έρωτας, είναι ζωή.
    🌺 Έφη - Νουαζέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Έφη μου, δεν έχει νόημα αν δεν αξιοποιούμε την ζωή μας όντας απλώς παθητικοί δέκτες. Η ομορφιά της είναι στη δράση μας!

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!