Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Ώρα για παραμύθι



Από μικρή κάθε βράδυ άκουγα με τις ώρες παραμύθια από τους δικούς μου, στην προσπάθεια τους να με πάρει ο ύπνος  έτσι ώστε να τους ξεκουράσω για λίγο από την πολύωρη, ζωηρή ημερήσια παρουσία μου...

Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως κάθε βράδυ, περίμενα με λαχτάρα να φτάσει εκείνη η μαγεμένη ώρα που θα άκουγα τις ιστορίες που έπλαθαν με το νου τους οι πολυαγαπημένοι μου γονείς...

Ιστορίες με νόημα, ιστορίες χωρίς , άλλες αστείες, άλλες όχι και τόσο, ιστορίες με πριγκίπισσες, ιστορίες με τέρατα και κακούς λύκους...

Τότε με το μικρό μου μυαλό δεν μπορούσα να διακρίνω το νόημα πίσω από τις λέξεις, ίσως δεν με ενδιέφερε κι όλας...

Τώρα όντας ενήλικη, κατανοώ πως κάθε μία από αυτές είχε να σου φανερώσει ένα διαφορετικό μυστικό για την πολυτάραχη ζωή που θα εξελισσόταν μπροστά σου, μόνο που το έκανε με ένα μοναδικό τρόπο που σου έμενε ανεξίτηλος...

Έτσι και γω πορευόμενη σε τούτο τον κόσμο, μέχρι τώρα έχω διακρίνει αρκετές φορές τους ήρωες εκείνων των παραμυθιών στην ζωή μου...

Στην αρχή δεν ήταν εύκολα αναγνωρίσιμες μορφές, στην πορεία όμως έμαθα να τους ξεχωρίζω με περισσότερη άνεση και ευκολία...

Ίσως τα παραμύθια δεν είναι τελικά τόσο φανταστικές ιστορίες όσο πολλοί από εμάς πιστεύουμε αλλά μια μικρογραφία της ζωής μας πλασμένη μέσα σε μια άλλη διάσταση...

Κάποιος κάποτε μου είπε, ότι ίσως χρειαζόμαστε λίγο παραμύθι στην ζωή μας...ίσως είναι αυτό που λείπει από την μίζερη καθημερινότητα μας...

Παραμύθι όμως όχι με την έννοια των ψεμμάτων που συχνά τείνουμε να συγχέουμε στην σήμερον ημέρα...

Παραμύθι με την έννοια της μαγείας...Η ζωή χρειάζεται λίγη μαγεία για να γίνει ομορφότερη...

Τώρα θα μου πείτε που θα τη βρούμε τη μαγεία; Ποιος τη φτιάχνει; Και που πουλιέται για να αγοράσουμε;

Όσο και αν δεν το πιστεύετε και θεωρείτε πως αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν και πως είναι κουραφέξαλα που πιστεύουν μόνο τα μικρά παιδιά...

Για μένα η μαγεία είναι μέσα μας,,, και εμείς είμαστε οι δημιουργοί της...

Κάθε φορά που κάνουμε μια καλή πράξη, χαρίζουμε απλόχερα λίγη μαγεία σε κάποιον...

Και η μαγεία ξέρει πάντα να γυρνάει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πίσω στο δημιουργό της..

Για αυτό μη χάνετε χρόνο...μην αναλώνεστε άσκοπα...μην ήσαστε τσιγκούνηδες με πράγματα και πόσο μάλλον με συναισθήματα...

Εμπρός βγείτε εκεί έξω...και απλά μαγέψτε...

Αφιερωμένο σε ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, που μου θύμισε πως μερικές φορές έχουμε ανάγκη τη μαγεία των παραμυθιών...!!!!!!!!!

⧫Chrysa Leimoni⧫






2 σχόλια:

  1. Γιατί η ζωή μας μπορεί να γίνει παραμύθι μόνο όταν το πιστέψουμε εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι ακριβώς...η πίστη μας αποτελεί την κινητήρια δύναμή μας...σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας...περιμένω και άλλα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!