Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Σπάνιοι άνθρωποι, δικοί μου άνθρωποι!

Τούτη η νύχτα έχει κάτι αλλιώτικο!

Το αισθάνομαι!

Νιώθω τον αέρα να ανακατώνει τα λυμένα μου μαλλιά...

Η μουσική στο ξεχασμένο από ώρα ραδιόφωνο ακούγεται απαλά...

Κλείνω τα μάτια μου...


"Photo From Google"

Για μια στιγμή φέρνω στο μυαλό μου, όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα. 

Η μία φιγούρα μετά την άλλη ζωντανεύουν μπρος μου...

Εναλλασσόμενα στιγμιότυπα που ενώνονται σε ένα αέναο παζλ, στήνουν χορό. 

Βλέπω τα χαμόγελα των κολλητών μου, τους αφουγκράζομαι για λίγο. 

Μετρώ ξενύχτια, γκάφες και αγκαλιές που μοιραστήκαμε! 

Ταξίδια, βόλτες και περιπέτειες που προέκυψαν εκεί που δεν το περιμέναμε!

Πόσο χαρούμενη νιώθω που υπάρχουν στην ζωή μου! 

Σε όλες τις σημαντικές στιγμές μου, ήταν πάντα εκεί, όχι μόνο με τη φυσική τους παρουσία αλλά κυρίως με τη συναισθηματική! 

Ήταν εκεί για να μου κρατούν το χέρι. 

Δεν με άκουγαν απλώς, δεν βίωναν τις στιγμές αυτές σαν απλοί παρατηρητές...

Ήταν μέσα σε αυτό...το ζούσαν μαζί μου λεπτό προς λεπτό. 

Ήταν λες και ένιωθαν τον παλμό μου! Δεν χρειαζόταν να μιλήσω γιατί γνώριζαν ήδη πολύ καλά και τι σκέφτομαι και τι θέλω να ακούσω!

Σπάνιοι άνθρωποι, δικοί μου άνθρωποι!

Η εικόνα τους θολώνει, χάνεται...

Νιώθω δυο χέρια να με τυλίγουν ζεστά...

Ξάφνου όλη η στοργή του κόσμου με περικυκλώνει.

Γνώριμη αίσθηση! Δεν είναι άλλα από τα χέρια της μαμάς!

Ένα αίσθημα ευγνωμοσύνης με κατακλύζει. 

Πόσο τυχερή αισθάνομαι που έλαβα αυτό το δώρο!

Μια μητρική αγκαλιά έτοιμη να τα δώσει όλα, ανιδιοτελώς, χωρίς κίνητρο, χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς απαιτήσεις!

Πόσο ονειρικό! 

Ένα όνειρο που δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ευκαιρία να ζήσουν!

Ένα "ευχαριστώ" προφέρεται ασυναίσθητα από τα χείλη μου. 

Ανοίγω τα μάτια μου, κοιτάω τον έναστρο ουρανό...

Το φεγγάρι ολόγιομο λούζει τον ορίζοντά μου!

Σκέφτομαι πως η ζωή μας όλη είναι ένα παζλ από στιγμιότυπα!

Άλλα σημαντικά, άλλα λιγότερο...

Άλλα χαρούμενα και ευπρόσδεκτα, 

Άλλα άσχημα και απογοητευτικά,

Άλλα συνηθισμένα και άλλα ανατρεπτικά...

Στο μυαλό μου έρχεται εκείνη η φράση που διάβασα πρόσφατα:

"Δεν έχει σημασία που μας βρίσκουν οι σημαντικές στιγμές, αλλά με ποιους μας βρίσκουν".

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν τις ζωές μας είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε και οφείλουμε να τους διαφυλάξουμε με όλη τη δύναμη ψυχής μας γιατί στο τέλος ότι και αν συμβεί δεν θα ναι το ίδιο αν δεν το μοιραστούμε μαζί τους...!!!

Να αγαπάτε, να εκτιμάτε και να προστατεύετε τους δικούς σας ανθρώπους...!!!


⧫Chrysa Leimoni⧫





2 σχόλια:

  1. Εύχομαι να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους οι οποίοι θα ζουν τη στιγμή μαζί σου και θα στέκονται κοντά σου σε όλα σου τα στιγμιότυπα!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κορίτσι μου! Αυτή είναι μια από τις ωραιότερες ευχές που μπορεί να ακούσει κανείς <3

      Διαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!