Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Έτσι είναι φτιαγμένος ο κόσμος μάτια μου

"Μη φοβάσαι. Προχώρα", ψιθύρισε μια φωνή μέσα μου.

Έχε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου.

Θα αντέξεις. Θα δεις.

Ούτε η πρώτη είσαι, ούτε η τελευταία που πέρασε δύσκολα.


"Photo From Google"

Προσπάθησα να τη σταματήσω, μα μου ήταν αδύνατον. Εκείνη πεισματικά συνέχιζε...

Έτσι είναι φιταγμένος ο κόσμος μάτια μου.

Πρέπει να πονέσεις για να βγεις πιο δυνατή.

Πρέπει να πέσεις για να σηκωθείς.

Πρέπει να ματώσεις, για να έχεις ανθεκτικότητα.

Πρέπει να πληγωθείς, για να μάθεις να μη πληγώνεις.

"Ναι αλλά πόσες φορές;", τόλμησα να ανταπαντήσω.

Όσες έχει το γραμμένο σου, μου αποκρίθηκε.

Και πως θα το μάθω αυτό;

Θα το διαπιστώσεις με τον καιρό.  Οι εμπειρίες σου θα γίνονται η δύναμη σου. 

Κάθε αναποδιά, θα σε κάνει πιο θαρραλέα.

Θα σε πεισμώνει για να συνεχίζεις.

Και ότι μάθημα θα σου δίνει η ζωή, εσύ θα το κρατάς στο πίσω μέρος του μυαλού σου ώστε να μη κάνεις το ίδιο σφάλμα ξανά. 

Όσο μεγαλώνεις, θα ωριμάζεις, θα πλάθεσαι, θα μεταμορφώνεσαι.

Αλλά πάντα να θυμάσαι πως στόχος σου είναι να γίνεσαι μέρα με τη μέρα καλύτερη.

Θα μάθεις να χαμογελάς, ακόμη κι όταν τα πράγματα θα ναι σκούρα.

Θα μάθεις να μη το βάζεις κάτω. 

Θα μάθεις να παλεύεις για όσα αγαπάς και όσα ονειρεύεσαι.

Όλα θα γίνουν, αρκεί να μάθεις το βασικότερο.

Και ποιο είναι αυτό εαυτέ μου;

Να μάθεις να αγαπάς και να εμπιστεύεσαι εσένα.


⧫Chrysa Leimoni⧫

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!