Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Παγκόσμια Ημέρα των Ερωτευμένων. Γίνεται να μη γιορτάσεις την αγάπη;;






Το ξυπνητήρι χτυπάει. 9:00 η ώρα.
Μόλις που ανοίγω τα μάτια μου και χουζουρεύω στο κρεβάτι μου προσπαθώντας να απολαύσω τη ζέστη του παπλώματος όσο περισσότερο γίνεται. Ρίχνω μια ματιά γύρω στο δωμάτιο πριν πάρω την απόφαση να σηκωθώ και το βλέμμα μου πέφτει πάνω στo ημερολόγιο του τοίχου: 14 Φεβρουαρίου. Έφτασε η μέρα του περίφημου Αγίου Βαλεντίνου σκέφτηκα…
Τώρα όλες οι φίλες μου θα αρχίσουν τα πειράγματα με τα χρόνια πολλά στις ερωτευμένες της παρέας και τα σχετικά. Παγκόσμια ημέρα των ερωτευμένων σου λέει, πως γίνεται να μη γιορτάσεις την αγάπη;





"Photo From Google"


Προσωπικά, αυτή τη συγκεκριμένη μέρα νιώθω πως γιορτάζω ανεξάρτητα από το αν έχω κάποιον ερωτικό σύντροφο τη δεδομένη στιγμή στην ζωή μου. Όπως και πολλοί άλλοι μαζί μου, θαρρώ.
Ωστόσο υπάρχει μια μικρή διαφορά για μένα….
Παράλληλα με τον έρωτα γιορτάζω επίσης την αγάπη μου προς τους γονείς μου, την αγάπη μου προς τα αδέλφια μου και τους φίλους μου αλλά και γενικότερα τη δυνατότητα που έχω να αγαπήσω αλλά και να αγαπηθώ με όλες τις δυνατές μορφές.

Και πριν προλάβετε να με κατηγορήσετε πως είμαι και εγώ άλλη μία από αυτές τις πάμπολλες ονειροπόλες που ξοδεύουν χρόνο και χρήμα για μια καθαρά εμπορευματοποιημένη γιορτή δίχως βαθύτερο νόημα και μοναδικό σκοπό την κερδοσκοπία, θα ήθελα να σας ενημερώσω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει να είμαστε κάθε μέρα ευγνώμων για την αγάπη που μας παρέχεται καθημερινά στη ζωή μας. Όμως, δεν βρίσκω τίποτα πραγματικά το επιλήψιμο μπροστά στην ανάγκη μας να καθιερώσουμε μια συγκεκριμένη μέρα αφιερώνοντας την στη μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη της ζωής δηλαδή τον έρωτα.

Όπως ακριβώς πρέπει να αγαπάμε κάθε μέρα την μητέρα και τον πατέρα μας, κι όμως υπάρχει μια συγκεκριμένη μέρα που είναι αφιερωμένη στον κάθε ένα τους (π.χ γιορτή μητέρας και γιορτή πατέρα αντίστοιχα), κατά την οποία ξοδεύουμε χρόνο και χρήμα για να αποδείξουμε έμπρακτα την αγάπη μας, έτσι συμβαίνει και με τον έρωτα. Για μένα, η μέρα αυτή δεν είναι τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από την βαθιά αγνή επιθυμία μας να γιορτάσουμε ένα από τα μεγαλύτερα συναισθήματα που μας δίνει ώθηση ώστε να συνεχίσουμε να αναπνέουμε...!!!

Αλήθεια για σας τι σηματοδοτεί η συγκεκριμένη μέρα;
Αφήστε μου το σχόλιο σας προκειμένου να συζητήσουμε τι σημαίνει έρωτας για σας.



Chrysa Leimoni

1 σχόλιο:

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!